AURKEZPENA

Sareak eta aliantzak

Sare eta aliantzen bidez, ingurunearekin harreman hobeak sortzen ditugu, eta indarra eta parte hartzeko ahalmena irabazten dugu.

Zehaztasunez

Erakundeak eta proiektuak

Etengabeko hobekuntzaren eta Jasok ingurunearekin eta gizartearekin duen konpromisoaren bila, sareko lana jakintzak trukatzeko aukera gisa eta ikastolaren beraren eta Jaso partaide deneko erakundeen laguntza, elkartasuna, sendotze pertsonal eta antolaketarako aukera gisa ulertzera garamatza.

Horrela, parte hartzen dugun sare eta aliantzen bidez, ingurunearekin harreman hobeak sortzen ditugu, eta indarra eta parte hartzeko ahalmena irabazten dugu.

Gure zerbitzuan kalitatea eta berrikuntza pedagogikoa eskaintzeko, gizartearekiko konpromisoa sendotzeko eta gure balioak indartzeko, erakunde eta proiektu hauen parte gara:

Ikastola gara

Jaso Ikastolen Elkarteko kide aktiboa da.

Ikastola jasangarria gara

Jaso Ikastola ESenRED Iraunkortasunerako Sareko Eskoletako kide da, hau da, ikastetxe iraunkorren Estatuko sareko kide.

Cambridge prestakuntza
zentroa gara

Gure ikasleek, ikastolan bertan egiten dituzte ingelesezko hizkuntza-egiaztapeneko Cambridge ziurtagiriak lortzeko azterketak.

Nafarroako Zeliakia Elkarteko
kide gara.

Hainbat unibertsitaterekin hitzarmenak egin ditugu, UPNA, UNA, Mondragon Unibertsitatearekin, praktiketako ikasleak hartzeko.

Berrikuntza gara

Jaso Ikastola Zientzia eta Teknologiako Berrikuntza Zentroen sareko kidea da.

KIVA ikastola gara

Jazarpenaren aurkako prebentzio eta interbentzio programa inplementatzen dugu.

Nazioarteko Erasmus +

Proiektuetan parte hartzen dugu.

UEU

Irakaskuntza-prestakuntza sustatzen dugu UEUrekin (Udako Euskal Unibertsitatea) hitzarmenak sinatuz, eta ikastolan eskolak eta ikastaroak ematen dira irakaskuntzarako gaitzeko.