ZERBITZUAK

Orduz Kanpoko Jarduerak OKE

Hainbat gaitasun garatzeko eta, euskararen erabilera eta pertsonen arteko harremanak indartzeko jarduera ludiko eta motibatzaileak.

JARDUERAK

OKEzehaztasunez

Eskolaz kanpoko tailerren eskaintza 5 eta 12 urte bitarteko haurrentzat da, 3. mailatik Lehen Hezkuntzako 6. mailara. Bigarren Hezkuntzan, eskolaz kanpoko eskaintza ingelesa eta frantsesa dira nagusi.

Eskolaz kanpoko jarduera gehienak eguerdian egiten dira, 13:00etatik 14:30era, bazkaldu aurretik edo ondoren. Musikarekin, hizkuntzekin, kirolarekin, eskulanekin eta abarrekin lotutako tailerren zerrenda ugari dago. Hauek dira helburuak:

• Euskararen erabilera indartzea, jarduera ludikoen, motibatzaileen eta gure ikasleentzat interesgarriak diren jardueren bidez.
  • Ikastolaren barruan gizarte-sarea zabaltzea, lantegi askotan beste ikasgela eta ikasturteetako haurrekin parte hartzen baitute.
  • Gaitasun emozionalak eta/edo bestelakoak lantzea, aisiaren eta astialdiaren merkatuan aurkitzen zailak diren jardueren bidez, hala nola yoga, sormen-tailerra, zientzia eta diseinu tailerra, txalaparta, xakea, bertsolaritza, etab.